Afspraak vergeten/annuleren of verzetten!

Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat u de afspraak vergeet, of dat er onverwachts iets tussen is gekomen, hier hebben wij ook zeker begrip voor.

Annuleren wij hanteren een 24 uurs opzegtermijn mocht dit korter zijn dan 24 uur , zijn wij helaas genoodzaakt om een deel van de geserveerde tijd in rekening te brengen. Dit voorkomt dat wij onnodig tijd reserveren terwijl wij een andere klant hadden kunnen helpen.

Verzetten het liefst natuurlijk zo snel mogelijk zodra u weet dat u de afspraak niet kunt nakomen, zo kunnen wij de plek reserveren voor een andere klant.

Vergeten het kan een keer gebeuren dat u de afspraak vergeet, of dat er onverwachts iets tussen is gekomen. Gebeurd dit een eerste keer dan zien wij dat door de vingers. Bij een tweede keer zijn wij genoodzaakt om de kosten van deze gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Bedankt voor jullie begrip!

Stralende groet,

Margreet.

 

Er kunnen geen comments worden geplaatst.